مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-14سياسي

روحانی درگذشت پدر شهیدان جنابی ور را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج الله یار جنابی ور پدر شهیدان والامقام رسمیه، لیلا و زهرا جنابی ور، گفت: بی شک این پدر صبور و شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج الله یار جنابی ور پدر شهیدان والامقام رسمیه، لیلا و زهرا جنابی ور، خاطرنشان کرد: بی شک این پدر صبور و فداکار شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

متن پیام رییس جمهور به این شرح است: انا لله و انا الیه راجعون درگذشت حاج الله یار جنابی ور، پدر شهیدان والامقام رسمیه، لیلا و زهرا جنابی ور، موج تألم خاطر گردید.

این پدر صبور و فداکار که با ایمان راسخ به آرمان های والای انقلاب و نظام اسلامی در طی سالیان طولانی فراق عزیزان خود را با سربلندی و عزت تحمل کرد، بی شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

اینجانب این مصیبت را به مردم شهید پرور استان ایلام و خانواده محترم این مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی درگذشت پدر شهیدان جنابی ور را تسلیت گفت

روحانی درگذشت پدر شهیدان جنابی ور را تسلیت گفت