مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 13:002020-11-14بين الملل

موج بازداشت جوانان بحرینی در آستانه نخست وزیری ولیعهد بحرین


در نخستین روزهای تصدی ولیعهد بحرین «سلمان بن حمد آل خلیفه» بر مسند نخست وزیری، بحرین شاهد موج شدیدی از بازداشت شهروندان مختلف برپایه اتهاماتی مبتنی بر آزادی بیان است.

- در نخستین روزهای تصدی ولیعهد بحرین سلمان بن حمد آل خلیفه  بر مسند نخست وزیری، بحرین شاهد موج شدیدی از بازداشت شهروندان مختلف برپایه اتهاماتی مبتنی بر آزادی بیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از منابع محلی، در حالی که سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین، طی حکمی بر مسند نخست وزیری این کشور تکیه زده است، این کشور شاهد بازداشت گسترده شهروندان توسط رژیم آل خلیفه است.

طی پنج تا 7 روز گذشته حداقل 18 بحرینی به علت اظهار نظر و بیان دیدگاه در شبکه های اجتماعی و یا اعلام مخالفت با سازش با رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند که 4 زن نیز در این لیست دیده می شوند.

اکثر این افراد طی هجوم نیمه شبانه نیروهای امنیتی به منازلشان در مناطق مختلفی از بحرین بازداشت شده اند و تعدادی از آنها نیز پس از اظهار به مراکز پلس یا دادستانی توقیف شده اند و حکم بازداشت آنها توسط دادستانی بحرین صادر و برای آنها تشکیل پرونده شده است.

به گفته ابتسام الصائع مدافع حقوق بشر بحرینی، 4 زنی که دو روز پیش بازداشت شده اند شامل دو خانم 50 و 60 ساله اند که یکی از آنها دچار بیماری خونی آنمی sickle cell (سلولهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بازداشت جوانان بحرینی در آستانه نخست وزیری ولیعهد بحرین

موج بازداشت جوانان بحرینی در آستانه نخست وزیری ولیعهد بحرین