مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 13:202020-11-14بين الملل

پولیساریو رسما توافق آتش بس با مغرب را لغو کرد


شبه نظامیان جبهه جدایی طلب پولیساریو از لغو رسمی توافق آتش بس با دولت مغرب خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از بالاگرفتن درگیری ها میان دولت مغرب و شبه نظامیان جدایی طلب پولیساریو، این گروه رسما از لغو اعلام آتش بس با رباط خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری گود ، پولیساریو در بیانیه ای اعلام کرد که ابراهیم غالی رهبر این گروه با صدور فرمانی پایان پایبندی به توافق آتش بس با رباط را اعلام کرده و در عین حال دولت مغرب را زیر پا گذاشتن این توافق متهم کرده است.

رهبر پولیساریو در این بیانیه ضمن تأکید بر از سرگیری اقدام رزمی علیه مغرب، گفته است که رباط با حمله به معترضان در الکرکرات و بازگشایی سه گذرگاه جدید در دیوار نظامی مغرب توافق نظامی شماره یک را که با نظارت سازمان ملل به امضا رسیده، زیر پا گذاشته است.

این اعلام در حالی است که این پولیساریو تهدید کرده بود که اگر مغرب، نیروهای نظامی یا شهروندان خود را وارد منطقه حائل الکرکرات واقع در مرز میان موریتانی و صحرای غربی کند، آتش بس امضا شده با رباط را لغو خواهد کرد.

این اعلام در حالی است که  وزارت دفاع وابسته به شبه نظامیان جبهه جدایی طلب پولیساریو، امروز، در بیانیه ای از حمله به مواضع ارتش مغرب در صحرای غربی خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولیساریو رسما توافق آتش بس با مغرب را لغو کرد

پولیساریو رسما توافق آتش بس با مغرب را لغو کرد