مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 13:252020-11-14سياسي

طرح هوشمندسازی و انسداد مرزها سال 1400 اجرایی می شود


فرمانده مرزبانی ناجا از اجرای طرح هوشمندسازی و انسداد کامل مرزهای کشور در طول برنامه هفتم توسعه و آغار اجرای این طرح از سال 1400 خبر داد.

- سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه تشییع پیکر 3 شهید مرزبانی ارومیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر با اشاره به خلاءهای مرزی در کشور و نفوذ نیروهای معاند، تروریستی و ضدانقلاب از طریق مرزها به کشور افزود: تنوع اقلیم در مرزها سرزمینی ایران و گستردگی مرزهای جغرافیایی، باعث شده کشورمان ازنظر استراتژیکی و سوق الجیشی از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه طرح هوشمندسازی و انسداد مرزها در برنامه هفتم از سال آینده در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: امیدواریم در قالب اجرای طرح بتوانیم انسداد مرزهای کشور در مناطق مختلف را شاهد باشیم که در این راستا در منطقه مرزی کشور نیاز به احداث برجک، پاسگاه های مرزی و نیز تجهیز پاسگاه ها باشد تلاش مضاعفی انجام خواهیم داد.

سردار گودرزی با بیان اینکه برنامه کامل این طرح به ستاد نیروهای مسلح و نیز دولت ارسال شده و در یک برنامه 5 ساله طرح هوشمندسازی و انسداد مرزهای شمالغرب، غرب و جنوب غرب کشور با اولویت و زمان بندی اجرایی می شود، تاکید کرد: این طرح به صورت کاملاً کارشناسی شده با حضور مهندسان خبره طراحی شده و امید می رود در پایان برنامه هفتم توسعه شاهد تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هوشمندسازی و انسداد مرزها سال 1400 اجرایی می شود

طرح هوشمندسازی و انسداد مرزها سال 1400 اجرایی می شود