مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 13:452020-11-14فرهنگي

ساخت یک «شهرک کوچک» تلویزیونی برای کودکان


مجموعه «شهرک کوچک» با ساختار عروسکی، انیمیشن و رئال با محوریت کودک و نوجوان به تهیه کنندگی مسعود صفوی که پیشتر ساخت انیمیشن «شکرستان» را عهده دار بود، - مجموعه شهرک کوچک با ساختار عروسکی، انیمیشن و رئال با محوریت کودک و نوجوان به تهیه کنندگی مسعود صفوی که پیشتر ساخت انیمیشن شکرستان را عهده دار بود، در حال ساخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای اخیر جمعی از مدیران سازمان صداوسیما از مراحل تولید شبکه کوچک بازدید کردند.

محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو به همراه جمعی از مدیران مدیران گروه های برنامه ساز این شبکه و مدیر مرکز پویانمایی صبا از مراحل ساخت دکور و تولید مجموعه شهرک کوچک به تهیه کنندگی مسعود صفوی در شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی بازدید کردند.

بخش های مختلف ساخت دکور این مجموعه در مساحتی حدود 3000 متر مربع در شهرک غزالی ساخته شده است.

محمدرضا جعفری جلوه؛ مدیر شبکه دو ضمن اشاره به کنار هم قرار گرفتن بخشی از غنی ترین تجربیات سازمان در پروژه شهرک کوچک ، بیان کرد: خوشحالیم که اتفاق ماندگاری در این محل در حال شکل گیری است.

با توجه به ظرفیت طراحی دکور، تیم اجرایی، سوابق تهیه کننده و مساعدت بخش های مختلف مالی، تولید و فنی سیما، مدیریت مرکز پویانمایی صبا و شهرک غزالی ایده ای اجرایی می شود که می تواند به شکلی بنیادین در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یک «شهرک کوچک» تلویزیونی برای کودکان

ساخت یک «شهرک کوچک» تلویزیونی برای کودکان