مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 14:252020-11-14سياسي

نبود زیرساخت های لازم مهمترین معضل گردشگری استان سمنان است


رییس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: در سطح استان شاهد ظرفیت ها و طرح های خوب گردشگری هستیم اما متاسفانه نبود زیرساخت های لازم مهمترین معضل گردشگری استان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر خانی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه معرفی استان از دورترین تا نزدیک ترین نقاط آن، یکی از بحث ها و الزامات مهم و حائز اهمیت است و باید در این راستا با هدف افزایش آگاهی مردم از این ظرفیت ها گام برداریم، ابراز کرد: نبود زیرساخت مناسب در اماکن و مناطق گردشگری یکی از آسیب های موجود در بحث توسعه گردشگری در استان است.

وی با بیان اینکه این معضل باعث ایجاد نارضایتی و به جاماندن خاطره ناخوشایند برای گردشگران و توریست ها خواهد شد، افزود: راه اندازی بوم گردی، احداث هتل و توسعه زیرساخت ها در اجرای سند راهبردی تأثیر گذار خواهد بود.

فعالیت بخش خصوصی نماینده شاهرود و میامی در مجلس بیان کرد: ضعف هایی در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و فعال نبودن این بخش در بحث توسعه گردشگری در استان وجود دارد که نیاز است تا این بخش برای حصول موفقیت مناسب و مطلوب به صورت جدی تر فعال شده و به این صنعت ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زیرساخت های لازم مهمترین معضل گردشگری استان سمنان است

نبود زیرساخت های لازم مهمترین معضل گردشگری استان سمنان است