مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 14:402020-11-14اقتصادي

وزیر گردشگری برای مقابله با گرانی بلیت هواپیما چه کرد؟


رویکرد علی اصغر مونسان وزیر گردشگری در خصوص مقابله اقدام غیر قانونی افزایش قیمت بلیت هواپیما با استقبال فعالان صنعت گردشگری روبرو شد.

- علی اصغر مونسان حدود 10 روز بعداز انتشار خبر گرانی بلیت و دستور لغو آن توسط وزیر راه و درحالی که هنوز شرکت های هواپیمایی قیمت های خود را به قبل بازنگردانده بودند و رایزنی های پشت پرده اش هنوز به نتیجه نرسیده بود، اولین نامه اش را به وزیر راه نوشت.

29 مهر 1399 وزیر گردشگری در نامه ای به محمد اسلامی وزیر راه خواستار توقف رویه ناصحیح شرکت‌های هواپیمایی شد و تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی در اکثر مسیرهای داخلی بر خلاف دستور جنابعالی، مبنی بر لغو افزایش نرخ پروازها، قیمت خدمات خود را بیش از 100 درصد و تحت عنوان کف قیمت افزایش داده‌اند، ضمن آن‌که دفاتر خدمات مسافرتی را نیز به‌صورت مستمر تهدید به‌قطع سیستم فروش یا ابطال قراردادهای همکاری فی‌مابین می‌کنند.

لذا خواهشمند است، دستور فرمایید در خصوص توقف رویه ناصحیح و ناصواب معموله اقدامات لازم به‌عمل آید.

رایزنی های مونسان در جلسات دولت ادامه داشت تا این که 18 آبان در نامه ی دیگری از وزیر دادگستری درخواست کرد: با عنایت به این‌که برخی از شرکت‌های هواپیمایی به صورت خودسر و غیرقانونی و بدون اخذ مجوزهای قانونی اقدام به گران‌


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر گردشگری برای مقابله با گرانی بلیت هواپیما چه کرد؟

وزیر گردشگری برای مقابله با گرانی بلیت هواپیما چه کرد؟