مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 14:452020-11-14سياسي

ابراهیمی ترکمان درپیامی درگذشت حجت الاسلام «جواد اژه ای»را تسلیت گفت


ابوذر ابراهیمی ترکمان،رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین «جواد اژه ای» را تسلیت گفت.

- ابراهیمی ترکمان درپیامی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه ای را تسلیت گفت ابوذر ابراهیمی ترکمان،رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جواد اژه ای را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام به این شرح است: انا لله وانا الیه راجعون رحلت جانگداز حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه ای، نماینده حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دام ظله العالی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی در اروپا وآمریکا، ضایعه مولمه و ثلمه جبران ناپذیر است.

ایشان در طول عمر خویش همواره در خدمت جامعه دانشگاهی بود و چه پیش از انقلاب وچه پس از انقلاب همواره در مسیر خدمت گام برداشت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در کسوت وزیر بهزیستی خدمات ارزشمندی برای مددجویان انجام داد و نیز در تربیت دانش آموزان در سالیان مسئولیتش در سمپاد، کوشید تا نسل جوان را دلسوزانه حمایت کند و همچنین همواره حامی و ملجا دانشجویان عزیز ایرانی در اروپا و آمریکا بود.

در مکتب شهید بهشتی (ره) مدارا و انصاف و شکیبایی آموخت و اکنون به برادر شهیدش پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیمی ترکمان درپیامی درگذشت حجت الاسلام «جواد اژه ای»را تسلیت گفت

ابراهیمی ترکمان درپیامی درگذشت حجت الاسلام «جواد اژه ای»را تسلیت گفت