مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 15:552020-11-14پزشكي

دانش آموز 12 ساله برنده جایزه بنیاد ساموئلی شد


ایشانا کومار (Ishana Kumar) دانش آموز 12 ساله آمریکایی جایزه 25 هزار دلاری بنیاد ساموئلی را برای کار بر روی پروژه خطای دید درباره نحوه درک مغز از رنگ های خیالی که می تواند به درک بیماری های چشم کمک کند، - "ایشانا کومار"(Ishana Kumar) دانش آموز 12 ساله آمریکایی جایزه 25 هزار دلاری "بنیاد ساموئلی" را برای کار بر روی پروژه خطای دید درباره نحوه درک مغز از رنگ های خیالی که می تواند به درک بیماری های چشم کمک کند، برنده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، پروژه های عادی درس علوم در مدارس شامل آتشفشان نوشابه، مدار گرافیت یا باتری سیب زمینی است اما یک کودک 12 ساله از نیویورک یک پروژه ای منحصر به فرد انجام داد و در آن درباره خطای دید برای درک روند شناختی به مطالعه پرداخت.

ایشانا کومار از شهر چاپکوآ در نیویورک پروژه خود به نام رنگ در چشم بیننده است (Color Is in the Eye of the Beholder) را که در آن به نقش خستگی شبکیه در رنگ های خیالی فچنر بود را برای مسابقه مسترز انجمن علوم سال 2020 (ریاضیات ، علوم کاربردی ، فناوری و مهندسی) ارسال کرد.

کومار به دلیل انجام این تحقیق و همچنین مهارت های رهبری، همکاری و تفکر انتقادی، جایزه 25 هزار دلاری بنیاد ساموئلی را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز 12 ساله برنده جایزه بنیاد ساموئلی شد

دانش آموز 12 ساله برنده جایزه بنیاد ساموئلی شد