مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 16:202020-11-14سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری میان بنیاد کرامت رضوی و وزارت گردشگری


تفاهم‎نامه همکاری میان بنیاد کرامت رضوی و معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف اشتغال زایی برای بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست در 8 استان به امضا رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی تفاهم‎نامه همکاری میان بنیاد کرامت رضوی و معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف اشتغال زایی برای بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست در 8 استان به امضا رسید.

در این مراسم که صبح امروز در بنیاد کرامت رضوی برگزار شد، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی طی سخنانی با اشاره به فعالیت های آستان قدس رضوی در زمینه محرومیت زدایی اظهار کرد: این آستان تلاش های گسترده ای برای محرومیت زدایی در دست اجرا دارد و در این راستا پس از شیوع کرونا برنامه ریزی های جامعی برای آسیب دیدگان از این ویروس به اجرا رسانده است.

محمدحسین استادآقا ادامه داد: در این زمینه یکی از برنامه های ما موضوع اشتغال زایی برای زنان سرپرست خانوار و یا بانوان بد سرپرست است که سعی داریم با تفاهم با وزارت میراث فرهنگی برای این عزیزان اشتغال زایی کنیم.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از اعطای 400 فقره وام اشتغال زایی به زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: این وام ها با هماهنگی وزارت صنایع دستی به بانوانی که در این زمینه شناسایی شده اند، اعطا می شود تا بتوانند در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری میان بنیاد کرامت رضوی و وزارت گردشگری

امضای تفاهم نامه همکاری میان بنیاد کرامت رضوی و وزارت گردشگری