مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 21:052020-11-14اقتصادي

جهش کرونا مانع خوش بینی به دورنمای نفت شد


امیدواری که بازار نفت در روزهای اخیر با خبر ساخت واکسن کووید 19 شرکت فایزرهای و بایو ان تک پیدا کرد به دلیل ادامه شیوع مهارناپذیر ویروس کرونا موفق نشد چشم انداز بازار نفت را روشن کند.

- امیدواری که بازار نفت در روزهای اخیر با خبر ساخت واکسن کووید 19 شرکت فایزرهای و بایو ان تک پیدا کرد به دلیل ادامه شیوع مهارناپذیر ویروس کرونا موفق نشد چشم انداز بازار نفت را روشن کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آژانس بین المللی انرژی، اوپک و اداره اطلاعات انرژی آمریکا پس از اعلام خبر نتایج موفقیت آمیز آزمایش واکسن شرکت داروسازی آمریکایی فایزر و شرکت بیوتکنولوژی آلمانی بایو ان تک در دوشنبه هفته گذشته، جدیدترین گزارشهایشان از دورنمای بازار نفت را منتشر کردند اما در این گزارشها پیش بینی تقاضا برای نفت مورد بازنگری صعودی قرار نگرفت و برعکس، پیش بینی میزان مصرف نفت کاهش داده شد.

موانع کوتاه مدت تاثیرگذار بر تقاضا برای نفت همچنان هر گونه سیگنال مثبت مربوط به نتایج موفقیت آمیز واکسنهای در حال ساخت را تحت الشعاع قرار داده و تولیدکنندگان نفت را تا اواسط سال میلادی آینده با چندین ماه دشوار و پس از آن با روند احیای مبهم روبرو کرده است.

پیش بینی این آژانسها بر این نکته تاکید دارد که در کوتاه مدت تقاضا به جای احیا، از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش کرونا مانع خوش بینی به دورنمای نفت شد

جهش کرونا مانع خوش بینی به دورنمای نفت شد