مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 02:102020-11-14سياسي

واکنش عباس عبدی به ماجرای صف حراج 39 هزار تومانی: حکومت باید با اقتدار تصمیم بگیرد


به نظر می رسد برای مبارزه با کرونا فقط باید به انتظار اصلاح در سطح نهادی و ساختاری بود، و آموزش و فرهنگ سازی گرچه خوب است، ولی راه حل نهایی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی، در یادداشتی در شماره امروز اعتماد نوشت: روز شنبه فیلمی منتشر شد از حضور بسیار متراکم تعداد زیادی خانم و بعضا آقایانی در پاساژی در یکی از مرفه ترین مناطق تهران که به نظر می رسید به مناسبت افتتاح آنجا، کیف و کفش را حراج کرده بودند.

تردیدی نباید داشت که هزینه بیماری های این حضور به شدت متراکم برای کشور و نظام درمان و حتی خریداران آن حراج بسیار بیشتر از کل فروش آن مغازه است.

در این میان پرسش این است که مسوولیت این وضعیت متوجه چه کسانی است؟ شاید این افراد که عموما جوان بودند خیال می کنند کرونا عوارض خاصی برای آنان ندارد.

هر چند فرد بدون ماسک میان آنان ندیدم، ولی این طور نیست که در آن فضای تنگ و افراد چسبیده به یکدیگر کسی مصون از ابتلا به کویید-19 باشد و به طور قطع تمامی کسانی که به امید خرید یک کالای غیر ضرور و با تخفیف در چنین محیطی حاضر می شوند، مسوولیت دارند.

شاید آنان جوان باشند و در بیشتر موارد خطری متوجه آنان نشود، ولی همه آنان کمابیش با افراد سالمندی در ارتباط هستند که می توانند بیماری را در خانه به آنان منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عباس عبدی به ماجرای صف حراج 39 هزار تومانی: حکومت باید با اقتدار تصمیم بگیرد

واکنش عباس عبدی به ماجرای صف حراج 39 هزار تومانی: حکومت باید با اقتدار تصمیم بگیرد