مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 03:502020-11-15فرهنگي

مستند «کودکی ناتمام» آماده پخش شد/ انتظار برای اکران مناسب


کارگردان و مستند ساز ایرانی با اعلام این خبر که مستند تازه اش با عنوان «کودکی ناتمام» آماده نمایش است اعلام کرد در میانه اوج و فرود کرونا منتظر روزنه ای برای امکان نمایش مناسب این اثر است.

- کارگردان و مستند ساز ایرانی با اعلام این خبر که مستند تازه اش با عنوان کودکی ناتمام آماده نمایش است اعلام کرد در میانه اوج و فرود کرونا منتظر روزنه ای برای امکان نمایش مناسب این اثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مستند کودکیِ ناتمام نام فیلم جدید ناصر صفاریان است که درباره شعر کودک در سال ها و فضای پس از انقلاب ساخته شده است.

علی اکبر زین العابدین (پژوهش گر و نویسنده کودک) با همراهی صفاریان امور پژوهشی و گفت وگوهای فیلم را انجام داده و مصطفی رحمان دوست، علی اصغر سیدآبادی، شکوه قاسم نیا، ناصر کشاورز و بیوک ملکی، به عنوان صاحب نظر و شاعر کودک و نوجوان در فیلم حضور دارند.

صفاریان که پیش از این، به جز ساخت مستندهایی درباره فروغ فرخ زاد و احمدرضا احمدی و…، مستند شب شیدایی را هم درباره تاریخ ترانه در ایران ساخته است، درباره فیلم جدیدش گفت: قصدم این بود که فیلمم درباره سیر تاریخی شعر کودک در ایران باشد و روایتِ این مسیر در دل تاریخ و مبتنی بر نگاهی تحقیقی و اطلاع رسان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «کودکی ناتمام» آماده پخش شد/ انتظار برای اکران مناسب

مستند «کودکی ناتمام» آماده پخش شد/ انتظار برای اکران مناسب