مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 04:302020-11-15بين الملل

کرونا از ما گروهی بَربَر نسازد !+فیلم


دیگر شکی نیست که کرونا به نوع انسان حمله ای مهیب کرده و هر روز کرور، کرور از ما را آلوده خود می کند و تعدادی نه چندان اندک را به کام مرگ می فرستد اما جای تاسف است که هنوز هیچ شواهدی در دست نیست که این ویروس ذره بینی که ظاهرا ظهورش در این عصر به دلیل رفتارهای ما، - ناگزیر بوده است، به اندیشه ما هم حمله کرده باشد و حتی این نگرانی وجود دارد که از ما گروهی بَربَر بسازد ولی این که امید به پایان بحران کرونا داشته باشیم و باز آسیاب به همان منوال بگردد، قشنگ نیست بلکه باید با او دیالوگ کنیم! کرونا دارد با ما حرف می ­زند، مسئله این است که آیا ما هم می­ شنویم؟ ما آدمیان امروزی گویی گرفتارتر از این هستیم که صدای کرونا یا از آن بدتر ناله ضعیف مادر طبیعت را بشنویم که چه سان می کوشد حقایقی را به ما گوشزد کند.

چندی پیش با آرش آبسالان یکی از توانمندترین استادان صدا و بیان هم کلام شدیم تا از لزوم گفتگو در عصر معراج پولاد بگوییم و بشنویم.

گفتگوی ما برآمده از یک ترس بزرگ بود؛ افزایش درگیری های خیابانی، قتل غم انگیز رومینا اشرفی و به آتش کشیدن درختان جنگلی و همه اینها در سرزمین ما که مهد مهرورزی است .

در فاصله ای که میان انتشار بخش اول و دوم این گفتگو، اتفاقات هولناک دیگری هم رخ داد؛ خودکشی شوکه کننده و دردناک پسربچه بوشهری، خودسوزی زنانی که سرپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا از ما گروهی بَربَر نسازد !+فیلم

کرونا از ما گروهی بَربَر نسازد !+فیلم