مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 04:552020-11-15حوادث

سه عامل مهم گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف مواد مخدر


روانشناس بالینی و مشاور خانواده با اشاره به سه عامل مهم گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف مواد مخدر، گفت: انگیزه های مصرف مواد مخدر شکل فانتزی به خود گرفته است.

- ایسنا/لرستان روانشناس بالینی و مشاور خانواده با اشاره به سه عامل مهم گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف مواد مخدر، گفت: انگیزه های مصرف مواد مخدر شکل فانتزی به خود گرفته است.

دنیا لطیفیان در گفت وگو با ایسنا درباره علل مهم گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف مواد مخدر، اظهار کرد: بسیاری از والدین تصور می کنند که وقتی نوجوانانی دچار اعتیاد می شوند، در خانواده آن ها اعتیاد وجود دارد، فقیر و از لحاظ معیشتی مشکل دارند و یا بچه های طلاق هستند؛ درحالی که پارامترهای درگیری به اعتیاد در نوجوانان متفاوت از سایر گروه های سنی است و آن ها اغلب به دلیل استرس و اضطراب، عدم اعتماد به نفس و برای کنترل خشم و عصبانیت رو به مصرف موارد مخدر می آورند.

وی تصریح کرد: بحران های دوران بلوغ و نوسانات شدید رفتاری که از گوشه گیری تا شور و هیجان غیرقابل کنترل گسترده است، باعث می شود تا بسیاری از نوجوانان در جستجوی آرامش باشند آن ها به سرعت درحال تغییر ذائقه و سلایق خود هستند تا مسیر گم شده خود را پیدا کنند به همین دلیل مدتی به دنبال موسیقی و تئاتر و مدتی درصدد ورزش و نقاشی هستند این تغییر رفتار دینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه عامل مهم گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف مواد مخدر

سه عامل مهم گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف مواد مخدر