مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 05:002020-11-15سياسي

شهادت 25 نیروی مرزبانی پلیس در سال جاری


شهادت 25 نفر از پرسنل و سربازان مرزبانی نیروی انتظامی حاکی از آن است که باید مجلس، دولت و ارگانهای مرتبط، بودجه‌ و اعتبارات ویژه‌ای را برای تجهیز هرچه بیشتر مرزبانان اتخاذ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ مأموران نیروی انتظامی برای استقرار و حفظ امنیت کشور با تمام توان و ظرفیت در میدان بوده و تا پای جان برای امنیت ایستاده‌اند؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکنون بیش از 13 هزار شهید و 20 هزار جانباز تقدیم نظام، انقلاب و دفاع از مرز بوم این کشور کرده است، از این تعداد شهدای نیروی انتظامی، حدود هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس و پنج هزار شهید پس از آن به فیض شهادت نائل شده‌اند.

در سال جاری نیز تا به امروز (24 آبان 99)، 45 نفر از پرسنل و سربازان نیروی انتظامی به فیض شهادت نائل شده‌اند که تعدادی از آنها از جانبازان دوران دفاع مقدس بوده و به دلیل جراحات ناشی از جنگ تحلیلی به شهادت رسیدند و چند نفر نیز در راه مقابله با کرونا و به عنوان مدافعان سلامت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اما از میان این 45 شهید، 25 شهید از مأموران و سربازان مرزبانی این نیرو بودند که در درگیری با اشرار، سارقان مسلح، تروریستها و قاچاقچیان به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 25 نیروی مرزبانی پلیس در سال جاری

شهادت 25 نیروی مرزبانی پلیس در سال جاری