مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 05:052020-11-15اقتصادي

تدارک 40 عنوان برنامه در گلستان به مناسبت هفته کارآفرینی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: امسال در هفته جهانی کارآفرینی بیش از 40 عنوان برنامه در گلستان تدارک دیده شده که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: امسال در هفته جهانی کارآفرینی بیش از 40 عنوان برنامه در گلستان تدارک دیده شده که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

سعید مازندرانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت و نقش کارآفرینی در توسعه و پیشرفت اقتصادی جامعه، اظهار کرد: این اداره کل به منظور ترویج فرهنگ و گسترش روحیه کارآفرینانه در بین آحاد جامعه خصوصاً نسل جوان و نواندیش، همه ساله برنامه ها و رویدادهای مختلفی را در هفته جهانی کارآفرینی اجرا می کند.

امسال نیز بیش از 40 عنوان برنامه در سطح استان در این هفته اجرا می شود که با توجه به شرایط حاکم بر جامعه جهانی و کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، تأکید بر آن است تا تمامی برنامه های این هفته به صورت مجازی و یا در صورت حضوری بودن، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی هدف از برگزاری برنامه های هفته جهانی کارآفرینی را ترفیع جایگاه کارآفرینان در اذهان و افکار عمومی، ورود افراد به عرصه کارآفرینی، تشویق نسل جدیدی از کارآفرینان به راه اندازی کسب وکار و ایجاد زیست بوم کارآفرینی و اکوسیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 40 عنوان برنامه در گلستان به مناسبت هفته کارآفرینی

تدارک 40 عنوان برنامه در گلستان به مناسبت هفته کارآفرینی