مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 05:152020-11-15اقتصادي

استفاده از توان علمی دانشگاه برای رشد گردشگری گلستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری های مشترک علمی، تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی بین این اداره کل و دانشگاه گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد تجری اظهارکرد: بهره مندی بهتر از ظرفیت های میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی استان گلستان با استفاده از توان علمی دانشگاه میسر است.

وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری های مشترک علمی، تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان و دانشگاه گلستان خبرداد و افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ساماندهی همکاری های مشترک تحقیقاتی، علمی، پژوهشی، آموزشی و اجرایی و با رویکرد اقتصاد مقاومتی، بهره مندی بهتر از ظرفیت ها و امکانات و منابع انسانی و تخصص های علمی و تحقیقاتی متقابل، بهره مندی بهتر از ظرفیت ها مواهب طبیعی، تاریخی-فرهنگی و صنایع دستی و توسعه همه جانبه در رسیدن به اهداف توسعه پایدار و نیل به اهداف برنامه های کشور و استان است.

تجری با بیان اینکه گردشگری یکی از محورهای مهم توسعه استان گلستان است، گفت: سیر صعودی مطالبات از گردشگری با سیر سقوط اعتبارات ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری در استان همخوانی ندارد که باید روی این موضوع کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توان علمی دانشگاه برای رشد گردشگری گلستان

استفاده از توان علمی دانشگاه برای رشد گردشگری گلستان