مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-15اقتصادي

خودکفایی کرمانشاه در تولید ماسک استاندارد/ ماسک «سه لایه صنعتی» 1300 تومان است


محسن دارابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم استان، اظهار داشت: در استان کرمانشاه تا پیش از شیوع کرونا هیچ واحد تولیدی ماسک وجود نداشت، اما کمی بعد برخی واحدهای صنعتی با تغییر چرخه تولید دست به کار شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون 10 واحد تولیدکننده ماسک سه لایه صنعتی در سطح استان داریم، تمامی واحدها دارای پروانه بهره برداری از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند و همچنین تاییدیه را از معاونت غذا و دارو اخذ کرده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اعلام این خبر که در حال حاضر در زمینه تولید ماسک سه لایه صنعتی استاندارد و ارزان قیمت به خودکفایی رسیده ایم، گفت: براساس برآوردهای سازمان و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روزانه 300 تا 350 هزار ماسک سه لایه نیاز داریم که الان دو برابر نیاز استان را تولید می کنیم.

وی ظرفیت تولید روزانه استان را 600 هزار عدد ماسک اعلام کرد و افزود: از لحاظ تامین ماسک برای هم استانی ها مشکلی نداریم، البته توانایی تولید یک میلیون عدد ماسک در استان را نیز داریم.

دارابی یادآور شد: تا شهریورماه موضوع تامین پارچه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان های صمت استانی پیگیری می شد که از شهریورماه به علت سیاست های مرکز، این وظیفه به عهده معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی کرمانشاه در تولید ماسک استاندارد/ ماسک «سه لایه صنعتی» 1300 تومان است

خودکفایی کرمانشاه در تولید ماسک استاندارد/ ماسک «سه لایه صنعتی» 1300 تومان است