مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-15اقتصادي

فعال سازی معادن استان ایلام 1500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت ایلام از غیر فعال شدن 5 فقره معدن در سال جاری خبر داد و گفت: با تامین اعتباری به میزان 1500 میلیارد ریال، - نبی سماواتی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مشکل اصلی معادن فعال و غیر فعال استان کمبود، استیجاری بودن و یا فرسودگی ماشین آلات است که در صورت تامین اعتبار به میزان 1500 میلیارد ریال می توان معادن غیر فعال را به چرخه تولید بازگرداند و تولید معادن دیگر را افزایش داد.

وی از غیرفعال شدن 5 فقره معدن در سال جاری خبر داد و افزود: از دلایل غیر فعال شدن معادن استان ایلام می توان به رکود بازار، کمبود نقدینگی، کمبود ماشین آلات، کاهش پروژه های عمرانی و ساختمانی و افزایش قیمت قطعات ماشین آلات معدنی اشاره کرد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 8 فقره معدن فعال شده و به چرخه تولید بازگشته اند.

وی ادامه داد: میزان استخراج اسمی مندرج در پروانه بهره برداری معادن و مجوزهای برداشت استان حدود 9 میلیون تن بوده که به طور متوسط سالانه 3/5 الی 4 تن استخراج واقعی از معادن استان برداشت صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی معادن استان ایلام 1500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

فعال سازی معادن استان ایلام 1500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد