مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-15پزشكي

ظرفیت پذیرش دستیاری فوق تخصصی خالی ماند/ آغاز تکمیل ظرفیت از فردا


دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام کرد تمامی شرکت کنندگان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که قبول نشده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در اطلاعیه ای شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی را اعلام کرد.

تمامی شرکت کنندگان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که در مرحله اعلام نتایج اصلی این آزمون موفق به کسب قبولی نشده اند و همچنین دستیاران فارغ التحصیل سالجاری (با پایان دوره آموزشی تا تاریخ 30 آبان 99) در رشته های تخصصی بیماری های داخلی، کودکان، بیهوشی، روانپزشکی و جراحی عمومی که در شصت و هفتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی موفق به کسب قبولی نهایی شده اند، می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

تمامی متقاضیان تکمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی می توانند تا با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.

ir از تاریخ 26 آبان تا اول آذر 99 مراتب تمایل خود را به شرکت در مراحل تکمیل ظرفیت بنا به دستورالعمل مربوطه اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی برای 25 رشته فوق تخصصی پنجشنبه 3 بهمن 98 برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیرش دستیاری فوق تخصصی خالی ماند/ آغاز تکمیل ظرفیت از فردا

ظرفیت پذیرش دستیاری فوق تخصصی خالی ماند/ آغاز تکمیل ظرفیت از فردا