مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-15سياسي

یک یاحسین دیگر تا تکمیل موزه دفاع مقدس اصفهان


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: حدود 23 سال است موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان در دست اجرا است و اگرچه این موضوع دغدغه همه مدیران بوده، - رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان اعلام کرد: یک یاحسین دیگر تا تکمیل موزه دفاع مقدس اصفهان ایسنا/اصفهان رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: حدود 23 سال است موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان در دست اجرا است و اگرچه این موضوع دغدغه همه مدیران بوده، ولی هنوز یک یاحسین دیگر تا بهره برداری کامل نیاز دارد.

سردار مجتبی شیروانیان در یکصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با گرامیداشت 25 آبان ماه، روز حماسه ایثار اصفهان، اظهار کرد: این مناسبت در تاریخ منحصر به فرد است، همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند شما در کجای دنیا می توانید جایی را مثل اصفهان پیدا کنید؟ همین چند روز پیش فقط در شهر اصفهان حدود سیصد و هفتاد نفر را تشییع کردند.

همین شهید داده ها و داغدیده ها همچنان به خدمت خود به اسلام ادامه می دهند بنابراین وظیفه همه ما زنده نگه داشتن حماسه های تاریخی همچون 25 آبان است.

وی در خصوص وضعیت موزه دفاع مقدس اصفهان، گفت: ایجاد موزه های جنگ در تمام دنیا مرسوم است و در کشور ما نیز بعد از پایان جنگ تحمیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک یاحسین دیگر تا تکمیل موزه دفاع مقدس اصفهان

یک یاحسین دیگر تا تکمیل موزه دفاع مقدس اصفهان