مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 06:452020-11-15سياسي

گلایه مردم «دشت روم» از خرابی دکل مخابراتی پازنان/مخابارت پاسخگو باشد


برخی از مردم روستاهای مختلف دشت روم از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد طی تماس با دفتر خبرگزاری فارس از علت خرابی دکل مخابراتی در منطقه پازنان دشت روم گلایه کرده ا ند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج علی رغم خدمات بسیار زیادی که در خصوص پوشش تلفن همراه و آنتن دهی و در کل ایجاد زیرساخت های مخابراتی در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه در مناطق دور دست صورت گرفته و همه جزیی از خدمات نظام جمهوری اسلامی بوده که متاسفانه در سال های اخیر عده ای در قالب مسوول و یا نماینده مجلس این خدمات را به پای خود نوشته و اعتبارات دولتی را ارث پدری خود دانسته اند اما همچنان در برخی نقاط مردم از عدم آنتن دهی به دلایل مختلف از جمله خرابی دکل های مخابراتی گلایه مندند.

در همین خصوص برخی از مردم روستاهای مختلف دشت روم از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد طی تماس با دفتر خبرگزاری فارس از علت خرابی دکل مخابراتی در منطقه پازنان دشت روم گلایه کرده ا ند.

معترضان با انتقاد از رویه ای که مخابرات در پیش گرفته و جوابگوی منتقدین نیست خواهان رفع این مشکل شده اند چرا که علاوه بر منطقه دشتروم مناطقی دیگر از جمله سپیدار و جلیل با جمعیت زیادی زیر پوشش قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم «دشت روم» از خرابی دکل مخابراتی پازنان/مخابارت پاسخگو باشد

گلایه مردم «دشت روم» از خرابی دکل مخابراتی پازنان/مخابارت پاسخگو باشد