مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-15حوادث

خانه هلال حبیب آباد دشت آبخوان خاش افتتاح شد


رییس جمعیت هلال احمر خاش سیستان و بلوچستان گفت: در راستای کمک و امدادرسانی به اقشار نیازمند و حادثه دیدگان خانه هلال در حبیب آباد دشت آبخوان با حضور بخشداری مرکزی این شهرستان افتتاح شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جمعیت هلال احمر خاش سیستان و بلوچستان گفت: در راستای کمک و امدادرسانی به اقشار نیازمند و حادثه دیدگان خانه هلال در حبیب آباد دشت آبخوان با حضور بخشداری مرکزی این شهرستان افتتاح شد.

جلال هاشمزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: در این خانه های هلال افراد ضعیف و محروم و بیماران و نیز افراد با استعداد دانش آموزی شناسایی و مورد حمایت قرار می گیرند.

وی بیان کرد: در خانه های هلال تیم های امدادی 33 نفره در مواقع بحران پای کار می آیند و آموزش به خانوارهای روستایی ارائه می گردد.

رییس جمعیت هلال احمر خاش با اشاره به اینکه تاکنون پنج خانه هلال در بخش مرکزی خاش و یک خانه هلال در اسکل آباد تفتان راه اندازی شده است اظهار کرد: 19 خانه هلال روستایی در بخش های تابع شهرستان های خاش و تفتان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه هلال احمر قصد دارد از ظرفیت جوانان، بانوان و افراد توانمند و خیر برای کمک به قشرهای آسیب پذیر استفاده کند افزود: این تعداد خانه هلال روستایی جهت شناسایی نیازمندان و افراد توانمند هر منطقه با هدف ایجاد حلقه اتصال برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هلال حبیب آباد دشت آبخوان خاش افتتاح شد

خانه هلال حبیب آباد دشت آبخوان خاش افتتاح شد