مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-15سياسي

حضور عراقچی در فراکسیون مستقلین/ از تغییرات در کاخ سفید ذوق زده نیستیم


سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: ما نسبت به تغییرات در کاخ سفید نه ذوق زدگی داریم و نه با از بین بردن هر گونه فرصت احتمالی موافق هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضانوری قزلجه با اشاره به نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی، گفت: جلسه هفتگی شورای مرکزی فراکسیون مستقلین مجلس با حضور با عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و جابر انصاری معاون حقوقی، کنسولی و پارلمانی وزیر امور خارجه و مدیران کل امور مجلس و دیپلماسی پارلمانی، تشکیل و طبق دستور جلسه موضوعات قره باغ و انتخابات آمریکا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در موضوع قره باغ ضمن پرداختن به سوابق تاریخی آن، گزارشی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد صلح با حفظ تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان و همچنین جزییات طرح صلح جمهوری اسلامی ایران که هم اکنون برقراری آتش بس و صلح جاری از سوی روسیه، در قالب کلیات آن در حال انجام است، ارائه شد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اظهار داشت: در این جلسه همچنین نگرانی های نمایندگان در حوزه های امنیتی مرتبط با اتفاقات قره باغ و لزوم حفظ دقیق و کامل خطوط مرزی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوری قزلجه گفت: در خصوص انتخابات آمریکا نیز آخرین تحولات آن مرور و سناریوهای پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور عراقچی در فراکسیون مستقلین/ از تغییرات در کاخ سفید ذوق زده نیستیم

حضور عراقچی در فراکسیون مستقلین/ از تغییرات در کاخ سفید ذوق زده نیستیم