مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-15اقتصادي

استفاده از گازوییل یورو 4 در ناوگان اتوبوسرانی همدان


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: به منظور کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از ورودد خسارت، عرضه گازوییل یورو 4 ناوگان اتوبوسرانی آغاز شده است.

- رحیم الوندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از عرضه گازوییل یورو 4 در ناوگان اتوبوسرانی همدان خبر داد و اظهار کرد: به منظور کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از ایراد خسارت به اتوبوس های فعال در حمل و نقل درون شهری همدان، عرضه گازوییل یورو 4 ناوگان اتوبوسرانی از مردادماه امسال آغاز شده است.

وی بیان کرد: به دنبال نوسازی ناوگان و خرید اتوبوس های جدید دارای استاندارد یورو 4 هستیم که در همین راستا و ضرورت مصرف سوخت استاندارد برای این گونه اتوبوس ها، با همکاری و مساعدت شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، سوخت مصرفی کل ناوگان اتوبوسرانی شهر همدان به یورو 4 تغییر یافت.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه طی سال های اخیر با افزایش خودرو در شهر همدان، نیاز به توسعه حمل و نقل عمومی بیش از پیش ضروری است افزود: شهرداری در بودجه سالانه خود توسعه و گسترش حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار داده که در راستا ارتقای سوخت ناوگان اتوبوسرانی به سوخت استاندارد(یورو 4) اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از گازوییل یورو 4 در ناوگان اتوبوسرانی همدان

استفاده از گازوییل یورو 4 در ناوگان اتوبوسرانی همدان