مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:202020-11-15اقتصادي

ضعف اجرایی در شهرداری تهران اعتماد عمومی را خدشه دار می کند


یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضعف شهرداری تهران در پیاده سازی ایده ها، این ضعف اجرایی را از عوامل خدشه دار شدن اعتماد عمومی دانست.

- یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضعف شهرداری تهران در پیاده سازی ایده ها، این ضعف اجرایی را از عوامل خدشه دار شدن اعتماد عمومی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهربانو امانی در دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرای غیر کارشناسی مسیرهای دوچرخه در شهر تهران بدون درنظر گرفتن عوامل فعالسازی آن ها گفت: مسیرهای دوچرخه در تهران در حال تبدیل شدن به نمادِ نگاهِ سطحی به معضلات و راهکارها در مدیریت شهریست.

وی افزود: فاجعه آمیزتر از مسیرهای دوچرخه ی بدون دوچرخه سوار، اجرای آنها در داخلِ برخی از پیاده روهایِ شهر است که ضمن کاهش عرض مفید برای تردد عابران پیاده، پای موتورسیکلت ها را به پیاده رو باز کرده و ایمنی عابران پیاده را به خطر انداخته است.

لازم به ذکر است یکی از مهمترین دلایل ایجاد مسیر دوچرخه، کاهش سهم خودروهای سواری از معابر به نفع سایر مدهای حمل و نقلی است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: همچنین اقداماتِ غیرِ کارشناسیِ مشابهی، تحت عنوان احداث پارکلت در برخی مناطق شهرداری تهران مشاهده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف اجرایی در شهرداری تهران اعتماد عمومی را خدشه دار می کند

ضعف اجرایی در شهرداری تهران اعتماد عمومی را خدشه دار می کند