مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:302020-11-15سياسي

برگزاری جلسات مجازی شورای شهر منتفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به آیین نامه داخلی شورای شهر تهران به منظور تعطیلی جلسات علنی شورا در شرایط اضطراری با توجه به شرایط شیوع کرونا در صحن امروز شورای شهر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

- پیشنهاد برگزاری مجازی جلسات شورای شهر با مخالفت برخی از اعضای شورا و دوری از حاشیه سازی منتفی شد.

برگزاری جلسات مجازی شورای شهر منتفی شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به آیین نامه داخلی شورای شهر تهران به منظور تعطیلی جلسات علنی شورا در شرایط اضطراری با توجه به شرایط شیوع کرونا در صحن امروز شورای شهر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

الهام فخاری به عنوان پیشنهاد دهنده طرح گفت: هوشمندسازی شهر از موارد مورد تأکید اعضا در شورای پنجم بوده است و تجربه بحران فراگیر کرونا سبب شده که به دنبال اتخاذ تدابیری جهت کاهش خطر های ناشی از این بیماری باشیم.

وی ادامه داد: انتظار می رود که اقتضائات استمرار خدمت در شرایط بحران را پیش بینی کنیم و بر همین اساس طرح الحاق دو فوریتی برگزاری مجازی جلسات شورای شهر تهران تدوین شده است.

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در ادامه تعطیلی جلسات صحن شورا را یک اشتباه استراتژیک خواند و گفت: متأسفانه تعدادی از اعضای شورا یا همکاران ما در بدنه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسات مجازی شورای شهر منتفی شد

برگزاری جلسات مجازی شورای شهر منتفی شد