مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-15ورزشي

مریانج قطب اردوی تیم های ملی کشور می شود/ مجموعه های ورزشی شناسنامه دار شوند


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به ضرورت شناسنامه دار کردن مجموعه های ورزشی استان گفت: شهر مریانج قطب اردوی تیم های مختلف ملی کشور می شود زیرا از امکانات بسیار خوبی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید سیفی صبح امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر مریانج، با اشاره به پتانسیل موجود در شهر مریانج، اظهار کرد: شهر مریانج با دارا بودن یک ورزشگاه بسیار مجهز و دارای تمام امکانات ورزشی در کشور کم نظیر است لذا می طلبد با برنامه ریزی درست، ایجاد انگیزه در راستای بالا بردن بهره ورزی مجموعه از ظرفیت آن به درستی استفاده شود.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده، درصدد هستیم تا در آینده ای نزدیک شهر مریانج و مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی به قطب، اردوهای ملی برای تیم های مختلف کشورمان بدل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: در حال حاضر با پیگیری های صورت گرفته از طریق مدیرکل روابط بین الملل وزارت ورزش مقررشده سفرای کشورهای حاشیه خلیج فارس برای بازدید از ظرفیت های استان خصوصاً مجموعه شهید حاجی بابایی به همدان سفر کنند تا زمینه لازم برای حضور ورزشکاران کشورهای عربی در استان همدان را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریانج قطب اردوی تیم های ملی کشور می شود/ مجموعه های ورزشی شناسنامه دار شوند

مریانج قطب اردوی تیم های ملی کشور می شود/ مجموعه های ورزشی شناسنامه دار شوند