مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-15سياسي

امیدها به بهبود مدیریت شهری با اکسیر لایحه مدیریت واحد خدمات شهری


رییس شورای اسلامی شهر سمنان معتقد است که با تصویب لایحه مدیریت واحد خدمات شهری که هم اکنون تقدیم مجلس شده، زمینه های لازم برای رشد و توسعه بهتر شهرها در کشور فراهم می شود.

- امیدها به بهبود مدیریت شهری با اکسیر" لایحه مدیریت واحد خدمات شهری" ایسنا/سمنان رییس شورای اسلامی شهر سمنان معتقد است که با تصویب لایحه مدیریت واحد خدمات شهری که هم اکنون تقدیم مجلس شده، زمینه های لازم برای رشد و توسعه بهتر شهرها در کشور فراهم می شود.

سیدمسعود سیادتی که در دفتر ایسنا حضور یافته بود در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با تصویب این لایحه که از دستاوردهای شورای دوره پنجم است، همه خدمات شهری ذیل یک کانون واحد ارائه و همین می تواند به رشد و توسعه در مناطق شهری کمک کند.

وی با بیان اینکه همه کشورهای توسعه یافته از مدیریت واحد خدمات شهری بهره می برند افزود: اگرچه هنوز راه زیادی مانده تا مناطق شهری در کشور ما به مدیریت واحد خدمات شهری برسند اما بی تردید با تصویب این لایحه از سوی نمایندگان مردم، همچون کشورهای اروپایی همه نهادهای خدمات رسان ذیل یک دستگاه همچون شهرداری به ارائه خدمت می پردازند.

رییس پارلمان شهری سمنان گفت: اگر نمایندگان مردم ملاحظه کاری ها را کنار گذاشته و به تصویب لایحه مدیریت واحد خدمات شهری که هم اکنون در نوبت رسیدگی است، را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدها به بهبود مدیریت شهری با اکسیر لایحه مدیریت واحد خدمات شهری

امیدها به بهبود مدیریت شهری با اکسیر لایحه مدیریت واحد خدمات شهری