مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-15سياسي

بافت فرسوده «همت آباد» اصفهان از نبود عدالت فضایی رنج می برد


رییس کمیسیون عمران، معماری وشهرسازی شورای شهر اصفهان گفت: بافت فرسوده همت آباد با دیگر بخش های توسعه یافته منطقه 6 اصفهان همخوانی ندارد و از نبود عدالت فضایی رنج می برد.

- شیرین طغیانی در گفت و گو با اصفهان درباره عدم رسیدگی به این منطقه اظهار داشت: پس از بازطرح این مسئله از طریق این رسانه، موضوع رسیدگی به همت آباد بار دیگر در جلسه علنی شورای شهر اصفهان مطرح شد.

وی افزود: منطقه 6 اصفهان منطقه ای برخوردار است اما وجود بافت فرسوده ای مانند همت آباد در کنار سایر بافت های توسعه یافته منطقه، با عدالت فضایی مغایرت دارد.

وی با بیان اینکه برخورد با بافت فرسوده منطقه 6 باید با دیگر مناطق اصفهان متفاوت باشد، گفت: مردم ساکن منطقه مدعی تبعیض در رسیدگی به بافت های فرسوده در مقایسه با سایر بافت ها برای جمع آوری زباله و آسفالت هستند که احساسی ناخوشایند است.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان تاکید کرد: پروژه همت آباد در راستای بازآفرینی درون شهری در منطقه 6 چند سالی است با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شده است؛ زمان تعیین شده برای اجرای این پروژه گذشته است و شهردار اصفهان باید به احترام مطالبه ساکنان که به امید خانه دار شدن در این پروژه مسکوت مانده، سرمایه گذاری کرده اند، ورود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت فرسوده «همت آباد» اصفهان از نبود عدالت فضایی رنج می برد

بافت فرسوده «همت آباد» اصفهان از نبود عدالت فضایی رنج می برد