مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-15اقتصادي

برنامه های هفته کارآفرینی به صورت مجازی برگزار می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا در کشور بیشتر برنامه های هفته جهانی کارآفرینی به صورت مجازی برگزار می شود.

- حسین فلاح نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره هفته کارآفرینی که در تاریخ 26 آبان لغایت 2 آذر برگزار می شود، اظهار کرد: هرساله این هفته با برگزاری رویدادهای مختلف کارآفرینی گرامی داشته می شود.

وی ادامه داد: هفته جهانی کارآفرینی در هر سال فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ و روحیه کارآفرینی در میان قشرهای مختلف جامعه به ویژه فعالان اقتصادی و دانشجویان و نخبگان را فراهم می آورد.

وی برنامه های استان البرز در این هفته را عنوان کرد و گفت: برگزاری وبینارهای آموزشی با موضوعات؛ اصول کارآفرینی و توسعه کسب و کار، راهکارهای افزایش رقابت پذیری، موفقیت کسب و کار در آینده، آشنایی با استانداردهای بین المللی ایزو، نقش مهارت های کارآفرینی و نوآوری در صنایع کوچک و متوسط، نقش سرمایه گذاران ریسک پذیر در توسعه کارآفرینی، کافه کارآفرینی از جمله مهم ترین برنامه های هفته کارآفرینی است که به همت اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی و کارآفرینان و مراکز مشاوره شغلی و کارآفرینی البرز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته کارآفرینی به صورت مجازی برگزار می شود

برنامه های هفته کارآفرینی به صورت مجازی برگزار می شود