مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-15اقتصادي

دنبال مقصر صف کشیدن برای خرید از حراجی نگردید


این روزها در حالی که روزانه بیش از 11 هزار نفر به کرونا مبتلا می شوند، چرا باید برای خرید وسایل غیر ضرور تجمع کرد و به خطرات احتمالی آن در ایام کرونا بی تفاوت بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، ویدئوی تجمع جمعی از مردم برای خرید از حراجی در یکی از مراکز خرید شمال تهران در شرایطی که روزانه بیش از 400 هموطن به دلیل کرونا جان خود را از دست می دهند و بیش از 11 هزار نفر به این ویروس منحوس مبتلا می شوند، در فضای مجازی پر شده است و هر کسی واکنشی نسبت به آن می دهد.

یکی از این اقدام های مردم برای خرید کیف و کفش که از نیازهای اولیه مردم نیست، تعجب می کند و دیگری با حسرت از نوع مدیریت در ایام کرونا حرف می زند.

با این وجود نه تنها در این مرکز خرید، بلکه در بسیاری از فروشگاه ها و مغازه های دیگر هم شاهدیم که مردم برای خریدهای غیرضرور بدون رعایت نکات بهداشتی به خیابان ها می آیند و به دستورالعمل های ستاد کرونا به ویژه در خانه ماندن توجهی ندارند.

اما چرا باید در موقعیت کنونی که هر روز بر تعداد فوتی های ناشی از کرونا افزوده می شود، برای خرید وسایل غیر ضرور تجمع کرد و به خطرات احتمالی آن در ایام کرونا بی تفاوت بود؟ حضور در تجمعات یعنی رفتن به استقبال مرگ مجید ابهری، آسیب شناس و رفتارشناس اجتماعی در گفت وگو با فارس با بیان اینکه گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال مقصر صف کشیدن برای خرید از حراجی نگردید

دنبال مقصر صف کشیدن برای خرید از حراجی نگردید