مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-15اقتصادي

کشف و توقیف 5 تن قند شکسته غیر استاندارد در شهرستان گچساران


مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت:طی بازرسی کارشناسان این اداره کل از سطح بازار شهرستان گچساران 5 تن قند شکسته غیر استاندارد کشف و توقیف گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بهمن رحمتی با بیان اینکه  بازرسی ها از سطح بازار استان توسط کارشناسان به صورت مستمر انجام می گیرد، گفت: قند شکسته غیراستاندارد کشف شده توسط کارشناسان این اداره کل با نام تجاری نگین پسند و تولید کارخانه شهد آوران شهر سبز کازرون است.

 مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به دلیل مصرف زیاد قندهای سفید توسط هم استانی ها، برخی از افراد سودجو نیز با سوءاستفاده از وضعیت موجود، به دنبال درآمدزایی از طریق عرضه محصولات غیر استاندارد و همچنین قند و شکر غیراستاندارد می باشند.

وی تصریح کرد: اداره کل استاندارد استان در راستای اهداف سازمانی خویش تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می دهد.

وی ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده های مشمول مقررات استاندارد، اجباری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و توقیف 5 تن قند شکسته غیر استاندارد در شهرستان گچساران

کشف و توقیف 5 تن قند شکسته غیر استاندارد در شهرستان گچساران