مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-15اقتصادي

واحدهای افتتاح شده مسکن مهرپردیس به 70هزار واحد می رسد


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از افتتاح 70هزار واحد مسکن مهر از مجموع 80هزار واحد پیش بینی شده در شهر جدید پردیس تا پایان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی هدایت در نشست خبری تشریح آخرین وضعیت افتتاح واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: در پی افزایش قیمت هایی که در کشور رخ داد، قیمت واحدهای مسکونی پردیس نیز به تبع آن افزایش یافت ولی توانستیم تعهدات خود را علی رغم مشکلات عملی کنیم که نمونه آن، افتتاح 14 هزار واحد مسکن مهر در آبان ماه بود.

وی ادامه داد: تا آخر دی ماه تحویل واحدهای افتتاح شده زمان می برد و بلوک به بلوک به مالکان اعلام می کنیم تا دفترچه اقساط خود را دریافت کنند؛ تحویل واحدها به شرط دریافت دفترچه اقساط است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: 10 هزار واحد مسکن مهر نیز بهمن ماه افتتاح خواهد شد که مجموع افتتاح های مسکن مهر در این شهر جدید، به 70 هزار واحد می رسد.

به گفته هدایت، از مجموع 82 هزار واحد تعهد شده برای ساخت مسکن مهر در شهر جدید پردیس، 12 هزار واحد باقی می ماند که تعدادی از آنها تا پایان امسال و تعدادی هم در سال بعد افتتاح خواهد شد چون تعدادی از متقاضیان به دلیل کمبود واحد، باقی مانده بودند که با رفع تعارضات ملکی توانستیم ساخت واحدهای 5000 نفر بدون واحد را از ابتدای سال 98 آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای افتتاح شده مسکن مهرپردیس به 70هزار واحد می رسد

واحدهای افتتاح شده مسکن مهرپردیس به 70هزار واحد می رسد