مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-15اقتصادي

شکل گیری 6 برند با اجرای طرح الگوی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح الگوی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز شناسایی مزیت ها، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار اجرایی می شود، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح الگوی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز شناسایی مزیت ها، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار اجرایی می شود، بیان کرد: این طرح تا کنون در استان منتهی به شکل گیری سه شبکه پوشاک، عسل و حوله بافی و شش برند شد و 440 نفر در این طرح شاغل شدند.

غلامرضا اشرفی، امروز یکشنبه 25 آبان به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: مشاغل خانگی دارای ظرفیت ها و توانایی های قابل توجه برای ایجاد اشتغال است و ساماندهی و شناسنامه دار کردن این مشاغل و اعطای مشوق های حمایتی و دولتی (نظیر پیوند آنها با شبکه ها و بازارهای تضمین شده، بازاریابی و برند سازی محصولات و .

) می تواند نقش آنها را در توسعه ملی دوچندان کند، از این رو سیاست وزارت متبوع بر ساماندهی و کمک به این متقاضیان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه همین راستا طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بر اساس آسیب شناسی طرح های موجود و مطالعات تطبیقی، تدوین و به استان ها ابلاغ شده است، افزود: با نظارت و کارفرمایی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری 6 برند با اجرای طرح الگوی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

شکل گیری 6 برند با اجرای طرح الگوی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی