مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-15بين الملل

نگرانی حزب بنی گانتس از آمادگی نتانیاهو برای برگزاری انتخابات


منابع خبری عبری از نگرانی حزب آبی ـ سفید رزیم صهیونیستی نسبت به تصمیم نخست وزیر این رژیم برای برگزاری انتخابات پرده برداشتند.

- منابع خبری عبری از نگرانی حزب "آبی ـ سفید" رزیم صهیونیستی نسبت به تصمیم نخست وزیر این رژیم برای برگزاری انتخابات پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که حزب آبی ـ سفید به ریاست بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم نسبت به تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای برگزاری انتخابات نگران است و درصورت برگزاری انتخابات این حزب بزرگترین بازنده آن خواهد بود.

طبق این گزارش، حزب آبی ـ سفید در سه انتخابات اخیر کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) رقیب سرسختی برای حزب نتانیاهو (لیکود) بود اما به دلیل عمل نکردن به وعده اش و مشارکت در دولت وحدت با نتانیاهو، بیشتر حامیان خود را از دست داده است.

نظرسنجی ها پیش بینی می کنند که قدرت آبی ـ سفید در انتخابات آینده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و این حزب رهبری اردوگاه سیاسی رقیب نتانیاهو را از دست خواهد داد.

پیشتر روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داده بود که نتانیاهو تصمیم گرفته است طرح بودجه سال جاری میلادی را ارائه نکند و انتخابات جدیدی را در ماه نوامبر آتی برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی حزب بنی گانتس از آمادگی نتانیاهو برای برگزاری انتخابات

نگرانی حزب بنی گانتس از آمادگی نتانیاهو برای برگزاری انتخابات