مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-15پزشكي

شیوع کرونا در خراسان جنوبی 1/5 برابر میانگین کشوری است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بیرجند میزان تست مثبت کرونای شهروندان استان خراسان جنوبی به لحاظ جمعیت را یک و نیم برابر کشوری اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد دهقانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران از روند افزایشی و پیک سوم شیوع ویروس را شامل می شود.

رعایت بالای پروتکل های بهداشتی توسط کارمندان و صنوف وی در ارتباط با رعایت پروتکل های بهداشتی ادارات و صنوف خراسان جنوبی بیان کرد: طی 129 مورد بازدید از ادارات شهرستان بیرجند 95 درصد کارمندان موارد بهداشتی فردی و 89 درصد پروتکل های ابلاغی را رعایت کرده اند و همچنین طی دو هزار و 175 مورد بازدید از صنوف نیز قریب بر 91 درصد کسبه بهداشت شخصی و 88 درصد نیز پروتکل های ابلاغی را رعایت کرده اند.

  از هفت هزار و 533 مورد مبتلای به ویروس را شامل می شود.

غلامرضاآهنی معاون دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بیرجند در ارتباط با توزیع اقلام بهداشتی در بیمارستانهای استان اظهار داشت: به طور متوسط در هر هفته یک میلیارد و 200 میلیون تومان ملزومات حفاظت فردی و اقلام بهداشتی توزیع می شود.

وی با اشاره به 630 میلیون تومان توزیع اقلام فردی بهداشتی طی هفته گذشته در بیمارستان های خراسان جنوبی افزود: هزار عدد ماسک سه لایه، 19 هزار و 500 کاور، 21 هزار آستینک، دو هزار لیتر محلول بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در خراسان جنوبی 1/5 برابر میانگین کشوری است

شیوع کرونا در خراسان جنوبی 1/5 برابر میانگین کشوری است