مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-15فرهنگي

برگزاری پویش «در دل دارم امید» در تویسرکان


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان گفت: اجرای برنامه پویش «در دل دارم امید» در هفته کودک برای حمایت از مدافعان سلامت در این شهرستان به صورت مجازی انجام شد.

- ایسنا/همدان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان گفت: اجرای برنامه پویش در دل دارم امید در هفته کودک برای حمایت از مدافعان سلامت در این شهرستان به صورت مجازی انجام شد.

مهدی کریمی یکشنبه 25 آبان ماه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در جمع خبرنگاران، با اعلام این مطلب، افزود: افزون بر 300 نفر بومی و غیربومی در این مسابقه شرکت کردند که به 30 نفر از این شرکت کنندگان جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری 629 برنامه فرهنگی در کتابخانه های شهرستان تویسرکان گفت: تویسرکان دارای شش باب کتابخانه عمومی شهری و سه باب کتابخانه روستایی است که امسال با توجه به بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی 629 برنامه فرهنگی به صورت مجازی در این شهرستان برگزار شده و خواهد شد.

کریمی اظهار کرد: امسال هفته کتابخوانی را در حالی آغاز کردیم که متأسفانه کرونا باعث تعطیلی کتابخانه های عمومی شده است اما با برنامه ریزهای مختلف و استفاده بهینه از فضای مجازی کتابخانه های تویسرکان در این مدت غیرفعال نشده و فرهنگ کتاب و کتابخوانی را همچون سال های قبل معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «در دل دارم امید» در تویسرکان

برگزاری پویش «در دل دارم امید» در تویسرکان