مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 11:002020-11-15فناوري

مدل های ارزیابی کمی و کیفی محتوای الکترونیکی بومی تدوین شد


پروژه ارائه مدل های ارزیابی کمی و کیفی محتوای الکترونیکی بومی در راستای کمک به برنامه ریزی توسعه محتوای بومی در کشور توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه ارائه مدلهای ارزیابی کمی و کیفی محتوای الکترونیکی بومی با هدف ارائه ابزاری نوآورانه به منظور ارزیابی توسعه محتوای الکترونیکی از طریق ارائه مدل های ارزیابی مناسب در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

این پروژه در راستای کمک به برنامه ریزی توسعه کمی و کیفی محتوای الکترونیکی بومی در کشور، در گروه خدمات و محتوای الکترونیکی در پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICT اجرایی شده است.

از آموخته ها و نتایج اصلی پروژه می توان به آگاهی از سیاست های حوزه محتوای الکترونیکی بومی در اسناد بالادستی و قوانین کشور و همچنین ایجاد دانش فنی و راهبردی در خصوص طبقه بندی و ارزیابی محتوای الکترونیکی بومی اشاره کرد.

ارائه شاخص های ارزیابی کمی و کیفی محتوای الکترونیکی بومی و همچنین شناسایی ویژگی ها و نیازمندی های اصلی و عوامل اثرگذار بر این حوزه جهت به کارگیری درست و مناسب این شاخص ها، باعث شناسایی فرصت هـا، چالش ها و محدودیت ها و مشــکلات تولید و کاربســت محتــوای الکترونیکــی بومی، دسترس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل های ارزیابی کمی و کیفی محتوای الکترونیکی بومی تدوین شد

مدل های ارزیابی کمی و کیفی محتوای الکترونیکی بومی تدوین شد