مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-15سياسي

احداث 50 یادمان شهدای گمنام در گیلان/ هفت نقطه در دست طراحی است


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از تدفین 131 شهید گمنام در 50 نقطه در استان خبر داد و تصریح کرد: در 37 نقطه شاهد احداث یادمان خوبی برای شهدای گمنام هستیم و 13 نقطه در دست پیگیری از سوی دستگاه هاست.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از تدفین 131 شهید گمنام در 50 نقطه در استان خبر داد و تصریح کرد: در 37 نقطه شاهد احداث یادمان خوبی برای شهدای گمنام هستیم و 13 نقطه در دست پیگیری از سوی دستگاه هاست.

سرهنگ حسین مصطفی پور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، سال 1399 را مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: تجلیل از یک میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس در سطح کشور در دستور کار همه سازمان ها و نهادها و دستگاه ها و یگان های نظامی و انتظامی قرار دارد.

وی از مسئولان خواست در مناسبت ها و ویژه برنامه های پیش رو تجلیل از نقش آفرینان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را به صورت ویژه و خاص در دستور کار قرار دهند، گفت: به دنبال ترویج فرهنگی ایثار و شهادت و نهادینه کردن آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس در جامعه هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، از تدفین 131 شهید گمنام در 50 نقطه در استان خبر داد و تصریح کرد: در 37 نقطه شاهد احداث یادمان خوبی برای شهدای گمنام هستیم و 13 نقطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 50 یادمان شهدای گمنام در گیلان/ هفت نقطه در دست طراحی است

احداث 50 یادمان شهدای گمنام در گیلان/ هفت نقطه در دست طراحی است