مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-15اقتصادي

توزیع 115 میلیون تومان بسته معیشتی در لنجان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: از ابتدای امسال 600 بسته معیشتی به ارزش 115 ‏میلیون تومان برای توزیع بین نیازمندان شهرستان تهیه ‏و توزیع شده است.

- حسین صفری ‏امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در هفت ماه امسال 600 بسته ‏معیشتی به منظور کمک به قشر نیازمند شهرستان لنجان تهیه و توزیع شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لنجان ‏افزود: در خصوض اجرای عملیات عمرانی در امامزادگان و موقوفات باید ‏توجه داشت که از اسفند ماه سال گذشته تاکنون امامزادگان شهرستان لنجان تعطیل بوده و بازگشایی نشده ‏است و برای دریافت نذورات شهروندان برای امامزادگان در چهار امامزاده از دستگاه های کارتخوان استفاده ‏کردیم که مورد استقبال قرار نگرفت.

‏ وی تصریح کرد: تبدیل گورستان سده به 25 پلاک واحد مسکونی را تنها پروژه عمرانی در موقوفات ‏شهرستان لنجان در سال جاری با مشارکت بخش خصوصی انجام شد که بر اساس آن هشت پلاک از این ‏واحدهای مسکونی متعلق به اوقاف و 17 پلاک متعلق به سرمایه گذار است.

‏ صفری در خصوص توزیع بسته های معیشتی در شهرستان لنجان برای نیازمندان نیز بیان کرد: از ابتدای ‏امسال 600 بسته معیشتی به ارزش 115 میلیون تومان برای توزیع بین نیازمندان شهرستان تهیه و توزیع ‏شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 115 میلیون تومان بسته معیشتی در لنجان

توزیع 115 میلیون تومان بسته معیشتی در لنجان