مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 12:252020-11-15سياسي

آغاز مجدد جلسات مجلس با اعتصاب یک نماینده و بال درآوردن پراید!


جلسات علنی مجلس شورای اسلامی امروز بعد از یک هفته وقفه، بار دیگر آغاز شد و در این نشست یکی از نمایندگان از اعتصاب غذایش پرده برداشت و دیگری افزایش قیمت پراید را همچون بال درآوردن خودرو توصیف کرد که تا سه ، - جلسات علنی مجلس شورای اسلامی امروز بعد از یک هفته وقفه، بار دیگر آغاز شد و در این نشست یکی از نمایندگان از اعتصاب غذایش پرده برداشت و دیگری افزایش قیمت پراید را همچون بال ‌درآوردن خودرو توصیف کرد که تا سه‌، چهار سال پیش ارزان‌ترین محصول در میان مشابهان خود بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نشست امروز مجلس شورای اسلامی بعد از یک هفته سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه تشکیل شد؛ در ابتدای جلسه علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نودم، گزارش این کمیسیون درباره مشکلات تامین ارز و توزیع نهاده‌های دامی را قرائت کرد.

او توضیح داد:« صنعت مهم و راهبردی دامپروری کشور با تراکنش مالی سالیانه بالغ بر حدود 135 هزار میلیارد تومان با چالش‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات جدی مواجه بوده و با کمبود مواد اولیه روبه‌رو است.

طبق بررسی های صورت گرفته حدود 90 درصد نهاده های دامی مورد نیاز کشور از طریق واردات تامین می‌ شود که کشور سالانه به حدود 9 میلیون تن ذرت، 4 میلیون و 200 هزار تن سویا و 5/5 میلیون تن جو نیاز دارد به همین دلیل عدم تامین به موقع ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مجدد جلسات مجلس با اعتصاب یک نماینده و بال درآوردن پراید!

آغاز مجدد جلسات مجلس با اعتصاب یک نماینده و بال درآوردن پراید!