مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-15اقتصادي

60 درصد از مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت کرده اند


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: بانک های عامل در خصوص حمایت از مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا تاکنون به 830 نفر از صاحبان مشاغل در 14 رسته شغلی تسهیلاتی به ارزش 300 میلیارد ریال پرداخت کرده اند که60 درصد از متقاضیان هستند.

- ایسنا/اصفهان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: بانک های عامل در خصوص حمایت از مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا تاکنون به 830 نفر از صاحبان مشاغل در 14 رسته شغلی تسهیلاتی به ارزش 300 میلیارد ریال پرداخت کرده اند که60 درصد از متقاضیان هستند.

مسعود خاندایی، امروز (یکشنبه-25 آبان) در کمیته دولت و شهروند الکترونیک شهرستان کاشان، اظهار کرد: در خصوص حمایت از مشاغل آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، 15 بانک مسئول پرداخت تسهیلات هستند که در این باره یک هزار و 371 نفر در سامانه کارا ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه دولت الکترونیک افزود: استقرار دولت الکترونیک، لازمه پیشرفت و تحول اداری در نظام ارائه خدمت اداری به شهروندان در شهرستان کاشان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان، تاکید کرد: مدیران دستگاه های اداری باید پیش نیازهای دولت الکترونیک را فراهم کرده و تمام خدمات قابل ارائه خود را برای اجرایی شدن و برنامه ریزی پس از اعلام به فرمانداری، با قید فوریت به اجرا درآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد از مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت کرده اند

60 درصد از مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت کرده اند