مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-15سياسي

بهای خدمات صدور پروانه ناوگان باری در پایتخت تعیین شد


اعضای شورای شهر تهران با بررسی لایحه شهرداری درباره «تعیین بهای خدمات صدور پروانه فعالیت ناوگان باری در شهر تهران»، بهای خدمات صدور پروانه ناوگان باری را تعیین کردند.

- اعضای شورای شهر تهران با بررسی لایحه شهرداری درباره تعیین بهای خدمات صدور پروانه فعالیت ناوگان باری در شهر تهران ، بهای خدمات صدور پروانه ناوگان باری را تعیین کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز در دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران که 25 آبان ماه در سالن جلسات علنی برگزار شد، لایحه شهردار تهران در خصوص تعیین بهای خدمات صدور پروانه فعالیت ناوگان باری در شهر تهران بررسی شد.

در این جلسه محمد علیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران به تشریح مفاد لایحه شهرداری پرداخت و گفت: لایحه شهرداری به کمیسیون های مشترک عمران و حمل و نقل و برنامه و بودجه ارجاع شده است.

بر اساس مصوبات قانونی به سازمان حمل و نقل ترافیک اجازه داده می شود پس از بررسی کاربری وسیله باربر متناسب با شرایط نسبت به دریافت مبلغ 100 هزار ریال خدمات صدور و 80 هزار ریال تمدید خدمات فعالیت به ازای هر وسیله نقلیه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، دریافت کند.

وی با تشریح تبصره های لایحه پیشنهادی شهرداری بیان کرد: بر اساس تبصره یک، در صورتی که صدور و تمدید پروانه فعالیت مستلزم پرداخت هزینه های اضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای خدمات صدور پروانه ناوگان باری در پایتخت تعیین شد

بهای خدمات صدور پروانه ناوگان باری در پایتخت تعیین شد