مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 15:102020-11-15سياسي

جهشی برای ارتباطات همراه در بشاگرد و احمدی/ حفر روزانه6 کیلومتر فیبرنوری


با تأمین بخش قابل توجهی از فیبرنوری وعده داده شده از سوی وزیر ارتباطات، کار حفر و دفن فیبر نوری در مسیر احمدی و بشاگرد در جریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر یگانه اظهار کرد: برای ارتقای وضعیت ارتباطات تلفن همراه در دو منطقه بشاگرد در شرق هرمزگان و احمدی در شمال استان هرمزگان، مجموعا طرحی به طول 290 کیلومتر تهیه و با دستور وزیر ارتباطات و پیگیری استاندار هرمزگان، بخش قابل توجهی از فیبر مورد نیاز آن از هفته گذشته تأمین شد.

وی افزود: کار اجرای 290 کیلومتر فیبر در دو مسیر احمدی و بشاگرد آغاز شده و روزانه بیش از 6 کیلومتر حفاری و دفن فیبر در این دو منطقه در حال اجراست.

به گفته مدیر مخابرات منطقه هرمزگان، با بهره برداری از این پروژه مهم و راهبردی تا پایان بهمن ماه، بیش از 120 سایت تلفن همراه در طول مسیر اجرای این فیبر زیرزمینی به نسل های سوم و چهارم ارتقا می یابد و دیگر محرومیتی در این دو منطقه به لحاظ ارتباطات تلفن همراه و شبکه های تحت پوشش آن نخواهیم داشت.

  *پیگیری فارس درباره وضعیت ارتباطات بخش احمدی را اینجا بخوانید یگانه عنوان کرد: پهنای باند مورد نیاز این دو منطقه نیز به طور کامل با اجرای این فیبر نوری تأمین می شود و موجی از خوشحالی مردم این منطقه با مشاهده عملیات اجرایی حفاری فیبر نوری را شاهدیم که بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهشی برای ارتباطات همراه در بشاگرد و احمدی/ حفر روزانه6 کیلومتر فیبرنوری

جهشی برای ارتباطات همراه در بشاگرد و احمدی/ حفر روزانه6 کیلومتر فیبرنوری