مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 15:152020-11-15اجتماعي

تأمین کتاب های درسی دانش آموزان اتباع به طور کامل انجام شده است


معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: همانند سنوات گذشته کتاب درسی دانش آموزان اتباع خارجی را تامین کرده ایم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمد علوی تبار اظهارداشت: در سال تحصیلی جاری بیش از 140 میلیون جلد کتاب درسی بین دانش آموزان شاغل به تحصیل در تمام دوره های تحصیلی در سراسر کشور توزیع شده است.

  وی افزود: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی طبق روال همه ساله و قبل از شروع سال تحصیلی فرآیند توزیع کتاب های درسی را با استفاده از اطلاعات ثبتی دانش آموزان در سامانه سناد مدارس و سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی تامین و از طریق شبکه های توزیع استانی و منطقه ای و مدارس در این خصوص، این افراد توانسته اند حتی قبل از اخذ مدارک هویتی و اتمام مراحل قاتونی در مدارس دولتی و مراکز تاسیس شده توسط موسسات و افراد حقیقی و حقوقی فعال در زمینه حمایت از اتباع خارجی، ثبت نام کرده و از خدمات آموزشی بهره مند شوند و کتاب های درسی خود را نیز دریافت نمایند.

وی اعلام کرد: این سازمان به عنوان متولی تولید و تامین محتوای آموزشی نظام تعلیم و تربیت در کشور تمامی اهتمام خود را در زمینه تامین متوازن و بهنگام مواد آموزشی فراگیران نظام تعلیم و تربیت صرف نظر از ملیت، جنسیت و تابعیت آنان بکار گرفته و در موعد مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین کتاب های درسی دانش آموزان اتباع به طور کامل انجام شده است

تأمین کتاب های درسی دانش آموزان اتباع به طور کامل انجام شده است