مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 16:302020-11-15سياسي

برنامه های فرهنگی تبلیغات اسلامی یزد برون سپاری می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه با موازی کاری در برنامه های فرهنگی مخالف هستیم، گفت: تلاش ما برون سپاری برنامه های فرهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان یزد در این زمینه اقدام کردند و برای بازگشایی مساجد، در انتظار نظر این ستاد هستیم.

نجیمی در پاسخ به انتقاد یکی از شهروندان یزدی در مورد عدم توانمندی برخی نیروهای سازمان تبلیغات و عدم پاسخگویی مناسب آنها به ارباب رجوع عنوان کرد: رویکرد ما در سازمان تبلیغات این است که دوستانی که توان همراهی نداشته باشند، در سنگرهای دیگری مشغول به کار شوند.

وی در مورد فعالیت امام جماعت مدارس نیز بیان کرد: مظلوم ترین بخش کارهای تبلیغی مدارس هستند و با وجود اینکه بهترین مخاطبان ما در مدارس هستند و بهترین و زبده ترین طلاب باید برای حضور در مدارس انتخاب شوند، به نظر می رسد عزمی برای استفاده از توان طلاب در این زمینه نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: برنامه ریزی های خوبی در این زمینه انجام شد که بخشی از آن یعنی توانمندسازی، تشویق و ترغیب طلاب و پشتیبانی از آنها بر عهده سازمان تبلیغات است و بخشی از کار یعنی فراهم کردن زیرساخت ها و حمایت های مالی باید توسط آموزش و پرورش انجام شود که متاسفانه این امر هنوز محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی تبلیغات اسلامی یزد برون سپاری می شود

برنامه های فرهنگی تبلیغات اسلامی یزد برون سپاری می شود