مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 16:352020-11-15پزشكي

انجام روزانه هزار تست کرونا در زنجان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به انجام روزانه یک هزار تست کرونا از مراجعان به مراکز سرپایی خبر داد و گفت: تنها راه کار پیشگیری و قطع زنجیره انسانی رعایت حداکثری موازین بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا صایینی در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تاکید بر متفاوت بودن شرایط درمان برای بیماران سرپایی که با تشخیص پزشک در منزل درمان می شوند، اظهار کرد: 85 درصد از بیماران مبتلا به کووید 19 با رعایت شرایط ایزوله به مدت 14 روز و در برخی مواقع با استفاده از کپسول اکسیژن مراحل درمان را در منزل طی می کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر نقش مهم رعایت پروتکل های بهداشتی در حفظ سلامت افراد افزود: با افزایش سطح بهداشت در جامعه، موارد بیماری آنفلوآنزا و سرماخوردگی کاهش یافته و مراجعه کنندگان اغلب علائم بیماری کووید 19 را دارند.

وی با اشاره به فراهم شدن امکان دریافت نوبت گیری اینترنتی از مراکز 16 ساعته گفت: شماره تماس 330190 هم به این امر اختصاص یافته است.

صایینی با بیان اینکه با اقدامات کنترلی انجام شده جلوی شیب تند شیوع کرونا در استان گرفته شد، ادامه داد: در واقع ورود به پیک سوم شیوع با محدودیت های اعمال شده کنترل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام روزانه هزار تست کرونا در زنجان

انجام روزانه هزار تست کرونا در زنجان