مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 19:152020-11-15سياسي

ورود دادستانی البرز به پرونده به کارگیری کودکان در بازیافت زباله


نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: نماینده دادستان اعلام کرد شخصاً به پرونده به کارگیری کودکان توسط پیمانکاران بازیافت زباله ورود پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رحیم خستو شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای پیرامون به کارگیری کودکان که برخی از آنها اتباع خارجی بودند توسط پیمانکاران بازیافت زباله با حضور معاون دادستان البرز برگزار شد، این امر با واکنش شدید مدیران بلندپایه استان روبه رو شده و همگی خواستار بررسی و برخورد جدی درباره این تخلف هستند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا یکایک وظایف نظارتی را که باید اعمال می کردند، مطرح کردند و نماینده دادستان اعلام کرد شخصاً از امروز در این خصوص ورود می کنند، تصریح کرد: با صاحبان مکان هایی که به تفکیک زباله اختصاص دارد و از نیروی کار غیرقانونی استفاده می شود برخورد خواهد شد.

نایب رییس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه امیدوارم مدیران مربوطه با نظارت و دقت بر پیمانکاران جلوی هرگونه بهره برداری و سوءاستفاده از کودکان کار را بگیرند، تصریح کرد: مدیریت پسماند موظف و مسئول نظارت بیشتر بر قراردادهاست، البته این مسئله چند سالی است که دست به گریبان وضعیت پسماند شهر کرج است، شاید یکی از مشکلات نوع پیمانکاری، مناقصات و قراردادهاست که عملاً شرایطی را ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی البرز به پرونده به کارگیری کودکان در بازیافت زباله

ورود دادستانی البرز به پرونده به کارگیری کودکان در بازیافت زباله